dilluns, 21 de desembre del 2009

Fi d'un bon seminari!

El seminari ha sigut per a mi tota una nova experiència, m'ha aportat coses positives en tot moment, ja que gràcies a aquestes sessions he pogut conèixer molt més als meus companys i companyes, la seva manera de fer i treballar, també he pogut adquirir altres aprenentatges, he tingut moments de reflexió sobre els temes que estàvem treballant o sobre alguna intervenció feta en el si del seminari, he pogut gaudir escoltant contes i alguna que altra intervenció d'algun company, però sobretot he pogut guanyar una mica més de confiança a l'hora de participar en petit grup.
Espero que dia a dia vagi superant-me a mi mateixa i que cada cop vagi aprenent molt més en cadascuna de les següents sessions de seminari.
Aquest inici de curs ha fet que em senti contenta i orgullosa de mi mateixa, per haver aconseguit el que sempre m'havia proposat, que era entrar a la Universitat i estudiar per saber molt més sobre el món de l'educació.
En molts moments m'he atabalat molt perquè hi havia molta feina i poc temps, però he pogut sortir-me'n, amb esforç, persistència i dedicació.
Desitjo que vagin molt bé les vacances de Nadal!!
Un petó i una abraçada!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada